Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kladdigt med fingerfärg

Publicerad 2012-09-25 16:12:00 i Tips

Idag har jag och pojkarna gjort fina teckningar med fingerfärg. Det blir himla fint med dessa vackra färger men fy vad kladdigt det blir. Jag tar inte fram fingerfärg ofta av just den anledningen för det är ju inte kul att ha färg överallt. En gång testade vi till och med att måla i badkaret så det bara var att sätta på vattnet och tvätta av stället och barnen direkt på plats. Det enda negativa är att teckningarna intd blir lika fina då det mest blir lek och knöligt. ;) Idag gjorde vi handavtryck som blev till fina giraffer vilket Alvin tyckte var jätte häftigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela