Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Höstpyssel

Publicerad 2012-09-24 19:48:00 i Tips

Idag var det sådant härligt höstväder så det fick bli en promenad till skogen. Vi gick utan vagn i dag då Milo orkar gå en ganska bra bit nu för tiden. I skogen plockade vi färgglada löv, kottar och pinnar att pyssla med hemma. När vi samlat på oss ett gäng tog vi oss hem för att genast börja pyssla. Vi tog fram en glasburk, lim, sax, papper, kritor, band och vattenfärg sedan gjorde vi en fin lyckta av löven och en snygg teckning till moster som kommer på fika imorgon. Barnen hade roligt ihop och jag själv tycker också det är roligt och mysigt att pyssla tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela