Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Äppelmos och lingonsylt

Publicerad 2012-09-18 15:41:00 i Tips

För ett tag sedan köpte jag söta burkar och flaskor med text på som "sylt" och "saft" och äntligen hade syltburkarna premiär. Vi plockade nämligen äpplen och lingon på landet som vi kokade och gjorde sylt och mos på. Barnen älskar sylt här hemma så det passar bra i vårat kylskåp. Ikväll blir det raggmunk med lingonsylt och till kvällsmat allternativ frukost blir det gröt med kanel och äppelmos. Mummms!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-18 21:53:32

Ser underbart gott ut. Nej jag har inte.något kort någon stans men är inne på att skaffa ett på kroppen men där är det bara pass eller om jag ska ta ett kort här i vilbergen på Word Close så jag kör bara PW. Ska eventuellt testa ett pass på torsdag i klocket vill du med. Affro.

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-09-18 21:55:51

// Tessan

Postat av: Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2012-09-19 10:23:57


Vad ha du för dig idag? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela