Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Till barnrummet

Publicerad 2012-10-28 20:10:00 i Tips

Nu är det dags att skriva julklappslistan så då tänkte jag passa på att tipsa om fina saker till barnrummet att önska sig. Det här är iallafall lite av vad som står på Alvins och Milos önskelista från bestkids.se
 
1. Väggförvaring: Perfekt för barnens alla fina teckningar
2. Siffertavla: Ett roligt sätt att lära sig siffror på
3. Gungstol: Ett roligare sätt att koppla av lite i med ett härligt gung
4. Vimpel: Rolig och färglad väggdekoration att få upp i barnrummet

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-28 20:42:17

Fina saker du har hittat! :-D

Postat av: Stolta mamman

Publicerad 2012-10-29 20:33:20

Vad kul att du gillade det! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela