Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tar vara på solchanserna

Publicerad 2012-10-28 07:56:00 i Familjeliv

Igår mötte vi upp kompisarna i lekparken i det fina men kalla vädret. Det känns som man får passa på att gå ut när solen lyser. Denna månad har vi ju haft regnrekord så så mycket utomhusaktiviteter har det ju inte blivit som man kanske hade velat. Vi mötte iallafall upp Alvins bästis Leon som egentligen är Alvins motsatts då han är väldigt lugn och försiktig medan Alvin alltid är i farten och inte rädd att testa nya saker. Det vill säga att de komplimenterar varandra väldigt bra och Alvin gillar honom jätte mycket. Han kan ibland fråga mig om han inte kan få bjuda Leon på bullar. Så sött tycker jag att de blivit så stora att de längtar efter varandra. Leons mamma är höggravid för tillfället vilket många av våra vänner är nu, och då frågade Alvin om inte vi med skulle ha bebis för det ville han. Jag som trodde att det räckte med lillebrorsan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela