Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Stackars hund!

Publicerad 2012-10-03 18:06:14 i Familjeliv

Vår stackars hund har fått sova på övervåningen inatt för första gången i hennes liv. Detta pga tratten hon har på huvudet så hon inte kliar upp såret på örat. Hon försöker nämligen få plats i vår säng på natten och slår omkring med tratten på oss så vi vaknar allihop.
 
Inatt har hon alltså fått sova på soffan som hon inte alls är van vid men det gick rätt bra ändå. Hon stod och klöste och gnällde lite vid trappen några gånger men sen gick hon och la sig igen. 10 timmar fick stackaren ligga på övervåningen helt själv, förstå så tjurig hon var och med tratten på huvudet viftade hon inte ens på svansen när vi kom upp som hon annars alltid gör. Hon var så tjurig att hon inte ens tog i mot hundgodis, frukost skulle hon inte heller ha. Hon gjorde allt för att vi skulle få (och självklart fick) dåligt samvete. Inte förrän till eftermiddagen ville hon gå ut och rasta och äta lite.
 
Som plåster på såret fick hon sova en snabbis i Alvins säng medan jag satte på en tvätt sedan gick vi upp igen och nu ligger hon i soffan igen med tratten på huvudet lätt skamset. Hon hatar verkligen den där tratten, den har ju förstört hela hennes liv, hon kan ju inte äta/dricka med den på, hon går in i saker och får in hela ungarna i tratten när de ger henne mat och inte nog med det får hon inte ens sova i sovrummet. Stackars hund!

Kommentarer

Postat av: rumptott

Publicerad 2012-10-11 11:04:13

hehe så söt bild =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela