Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gårdagens afropass

Publicerad 2012-10-19 08:35:00 i Me, My self and I

Igår var jag och tränade kvällens afropass eller dansade kanske man ska säga. Första gången jag var där och shakeade loss hade jag träningsvärk i hela kroppen, speciellt i ryggen och benen. Den här gången kände jag mig mer stark och behövde inte vila lika mycket mellan stegen och känner inte heller någon tendens till träningsvärk idag.
 
Att dansa afro tycker jag är jätte kul och passar mig så bra då jag tycker om att skaka loss och så älskar jag musiken som är mycket trummor med ett härlig flow. Efter ett sådant pass känner man sig så energisk och glad, sådan härlig känsla.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-19 09:15:25

Va roligt att du kom i väg. Var det många som var där

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela