Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kallt och varmt

Publicerad 2012-10-29 18:23:00 i Barnen <3

Denna dag började vi med att busa i parken igen. Även idag mötte vi upp kompisen Leon och hans föräldrar. Alvin sprang och mötte Leon när de kom så de fortare kunde leka. Direkt satte de sig i sandlådan och började leken. De bestämde tillsammans att de skulle bygga slott så det var ett fint samspel de hade våra sötisar. När vi gick hem sa Alvin att Leons mamma hade stor mage varpå jag undrade vad det kunde bero på. Då svarade han att hon har ju bebis i magen. Dumma mig som inte visste det. -När jag blir stor ska jag också få bebis sa han. Då frågade jag hur många bebisar han ville ha. 3 st barn ska jag ha svarade han. Behöver jag säga att jag var i chock när han sa det? Haha! När vi kom in från kylan igen blev det ett varmt bad för att värma upp oss, fy så kallt det är ute nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela