Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hosta och feber

Publicerad 2012-10-07 12:19:00 i Milo <3

Igår var Milo lite varm när han somnade, inte mer än 37,5-38 grader men det var fullt tillräckligt för Milo att bli hängig. Slemhosta hade han också som höll han vaken en hel del inatt. Milo gnällde inte för det utan han nöjde sig med att ligga igemter och bara mysa, min lilla plutt. När stan öppnade i förmiddags blev det apoteket (för tredje gången denna vecka) för lite slemlösande och nässpray. Nu hoppas jag på att vår lilla sjukling får sova lite bättre iallafall. Visste ju att detta skulle bryta ut snart och under lördagen kom febern och hostan som uträknat. Nu hoppas vi på att han blir frisk fort så vi iallafall kan vara med på babysången på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela