Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Grattis till bebis!

Publicerad 2012-10-17 09:57:00 i Allmänt

Inatt fick en nära vän till mig sitt andra barn. Jag fick ett sms från den nyblivna tvåbarnsmamman där det stod att de fått sitt andra barn och att de var så lyckliga. Man blir ju så glad och lycklig i hela kroppen när man hör något sånt. Det finns ju inget större i världen än att få utöka familjen med ännu en liten guldklimp. När jag fick mina barn fick jag sådant lyckorus direkt vid födseln och det var som man kände sig nykär. Hela livet blir annorlunda och kommer aldrig bli sig likt igen. Kärleken är så stark redan från första början och som sedan kommer att växa sig ännu starkare fastän man inte tror att den kan bli det. Det är ju bara för häftigt och det finns inget större i hela livet! Jag önskar er all lycka nu med er nya familjemedlem och längtar tills jag får träffa er. Foto från när jag blev mamma för första gången Foto på Richard när han blev pappa för andra gången

Kommentarer

Postat av: rumptott

Publicerad 2012-10-17 20:26:48

haha men skoj din sambo/man/pojkvän såg ut som huvudkaraktären i transformers filmerna i första anblick så där.. =)

hehe ja mina Grannar e lagom störiga..
de e min hund dom triggar igång när han går o boffar utanför..
nästa gång ska ja smälla upp dörren o låta henne skälla ut dom på riktigt o så ska jag skrika håll käften.. =) *ondskefull plan*

har inte behövt ringa störnings jouren ännu men där emot har jag sagt till vaktmästaren då jag inte hittat nummren t dom som sitter på kontoret =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela