Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Full rulle!

Publicerad 2012-10-25 18:20:00 i Allmänt

Idag har dagen gått i ett. Först blev det storstädning, lämning på förskolan, sedan babysång med Amelia och Tessan. Milo dansa och sjöng och var verkligen i hans esse. Så kul han har där min lilla grabb! Efter babysången åkte vi ner till stan för en shoppingrunda och lunc, visar dock mitt fynd en annan dag. Klockan blev sedan 14.00 och Alvin skulle hämtas för att sedan gå hem och laga mat och baka kakor. Sedan är det träning som gäller för mig så jag får träna bort alla kalorier jag stoppat i mig idag med lite afro! Fullt upp som sagt.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-10-25 21:02:26

Give me that recepi Sarah :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela