Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fredagens äventyr

Publicerad 2012-10-26 17:02:00 i Familjeliv

Även denna dag har det varit full rulle. Vi började dagen med bakning av surdegsbröd och efter frukosten tog vi på grabbarna tomtedräkten för att göra fina julkort. Efter fotograferingen gick vi ner till öppna förskolan där vi mötte upp kompisarna för lunch och bus. Som vanligt var det full fart på grabbarna där. Efter all bus var det dags för månadens storhandling och nu är det dags för pizzabak och filmmys för den här familjen. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-10-26 21:07:03

ser ut om ni haft en underbar dag. hoppas ni får en trevlig helg.

Postat av: tessan

Publicerad 2012-10-26 21:17:38

hej där jo då jag har träningsvärk i dag i alla fall i ryggen så jag känner va träningen och jag tog ut kroppen rätt hårt har jag känt i dag ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela