Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Framkallning av foton

Publicerad 2012-10-24 08:29:00 i Allmänt

Sitter just nu och kollar igenom foton från i somras med barnen och tänkte att det var dags att ta tag i det där med att fixa i ordning familjealbumet som än så länge "bara" innehåller bebiskort på pojkarna och semesterbilder. Där emellan har ju också ungarna hunnit fylla år (Alvin har dessutom hunnit med flera år) osv som vi måste ha med i familjealbumet.
 
Här är några av fotona jag valde ut på grabbarna i samma ålder, de är bra kanidater till studentskylten när pojkarna blir större tycker jag! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-10-24 19:44:29

haha älskar bilderna! sötungar!

sv: jag ammade bara Linus dom första 3 månaderna så jag borde väl sluta tappa hår nu tycker jag ;) han blir ju 1½år snart haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela