Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

2 årig bröllopsdag

Publicerad 2012-10-30 08:41:47 i Familjeliv

Idag firar Richard och jag två års äktenskap. Det känns dock som vi varit gifta mycket längre men det kan ju bero på att vi har känt varandra i över tio år. När man tänker efter att man faktiskt är gift och har familj känns det helt ofattbart ibland. Vart tog tiden vägen liksom? Känns inte som att det var länge sedan man var tonåring ibland. Jag var 15 år när jag träffade Richard första gången 2001 och nu är man 26 år och vi är gifta med två barn. Helt otroligt! Vi firar dagen i ära med en härlig brunch i sängen med familjen på första skollovsdagen. Kanske åker vi även ut på utflykt också, vi får se vad vi hittar på för kul! Till Richard har jag köpt lite söta saker att ha i sovrummet från Dmoda, ramen med fotot från vår bröllopsdag är dock från Gekås.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-10-30 09:32:34

Stooort grattis till er finisar från oss!!
Ni är en jättefin liten familj o vi tycker så mycket om er :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-30 14:01:06

Åhh, vad glada ni gör oss *torkar tårarna* Vi tycker om er oxå sötisar!!!

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2012-10-30 14:01:06

Åhh, vad glada ni gör oss *torkar tårarna* Vi tycker om er oxå sötisar!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela