Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken kväll!

Publicerad 2012-11-15 12:25:00 i Festligheter

Gårdagens date på stan var helt underbar! Vi började eftermiddagen med lite bubbel på Grand hotel med tända ljus och drinkar. Där spenderades en halvtimme vilket var perfekt för sedan behövde man verkligen kyla ner sig lite. Efter bubblet var vi varma och avslappnade och då fick vi ännu en drink och middag. Det serverades det fläskkött med egengjord pomme, beasås och sallad. Maten var helt suvurän och mätta och belåtna fortsatte vi kvällen på bion. Vi såg premiären av Breaking dawn part 2, vilken film! Hela kvällen var helt perfekt, hoppas nu på flera sådana kvällar med maken.
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-11-15 14:34:45

Åhh vad mysigt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela