Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Repris på gårdagen

Publicerad 2012-11-24 14:14:00 i Familjeliv

 Precis som igår blev det en dag på stan idag med. Richard kom på att han också ville handla julklappar från honom som jag inte fick vara med på, så idag shoppade vi på varsit håll. Eftersom jag har hand om barnbidraget så är det jag som brukar handla allt till barnen utom mat, men en varsin julklapp har han alltid köpt. Jag vet inte varför han vill göra det för födelsedagar brukar han inte handla till eller alla hjärtans dag och sådana dagar. Julen är väl en dag för sig, en väldig mysig dag med familjen. Kul är det iaf för han handlar ju sådant jag inte skulle handla! Hur gör ni i eran familj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela