Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo kan

Publicerad 2012-11-16 16:23:00 i Milo <3

Milo har blivit så stor på kort tid. Jag kan inte fatta att han inte är min lilla bebis längre.
 
 
Nya grejer han börjat med:
 
*Han går och hämtar Alvins pall på toaletten och ställer i köket för att klättra upp för att öppna skåpsluckan och ta kakburken.
*Han kommer med sina fingrar och säger killikill".
*Han tar av sig blöjan om det är för mycket kiss och frågar man honom ifall han bajsat tar han tag framtill i blöjan för att se om det finns bajs.
*Han pekar på det han vill äta och säger "dä" samtidigt som han smackar med munnen.
*Han spriner hellre än går.
*Han tar fram leksaker att ställa sig på för att nå tex dörrhandtag.
*Han säger "blä" om han tycker något är äckligt
*Frågar man vart magen drar han upp tröjan
*Han älskar sitt kök och kan "laga mat" och "fika" där i timmar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela