Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Längtan till Gekås, Ullared

Publicerad 2012-11-30 08:31:00 i Shopping

Ända sedan vi var i Ullared och shoppade julklappar den 24de september har jag fortsatt följa deras blogg och suktas dit varje gång jag kollar in bloggen. De har så mycket fina saker tycker jag till ett underbart pris oftast med. Det här skulle jag gärna vilja ha just nu i mitt vardagsrum tex. I mars/april blir det en resa dit igen och då blir det födelsedagspresenter till pojkarna -längtar! :-)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-11-30 09:51:19

Oh jag vill med!!! Hoppas oxå på en resa i vår!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-11-30 09:51:20

Oh jag vill med!!! Hoppas oxå på en resa i vår!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela