Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Julkalendern 2012

Publicerad 2012-11-20 09:00:00 i Tips

I år är äntligen Mysteriet på Greveholm tillbaka som julkalender. Det var en av mina favoriter som liten så jag hoppas för barnens (okey Milo är väl lite liten än) skull att även denna julkalender ska vara lika bra. Tvkalendern är redan hemhandlad så nu väntar vi med spänning till den 1de december!
 
Handling:
 
Julkalendern 2012 heter Mysteriet på Greveholm – Grevens återkomst. Det har gått 16 år sedan familjen Olsson flyttade in på slottet Greveholm och äventyret från den första julkalendern utspelade sig. Nu har barnen Olsson hunnit bli vuxna och familjen har för länge sedan flyttat från slottet. En ny familj kommer till slottet Greveholm. Där bor fortfarande spökena Jean och Staffan.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

Publicerad 2012-11-22 10:35:07

åh den kan nog va bra =) den första tyckte ja va bra så ska bli kul å se hur denna är =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela