Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Babysång

Publicerad 2012-11-15 15:55:00 i Milo <3

Idag är det torsdag vilket betyder babysång för Milo och mig. Tyvärr är det bara Milo och Amelia som varit där själva dom senaste gångerna och nu har ju Tessan börjat jobba så vi får se om det kommer några andra barn nästa vecka. Får försöka få med mig Lina som har en pojke som är en månad som kanske skule tycka att det vore kul att komma ut lite? Idag var det mest bus och lira med instrument som gällde för kidsen.
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-11-16 02:31:45

Ja vi får väl försöka få ihop lite mammor tills på torsdag ;) ses imorgon först och främst!

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

Publicerad 2012-11-16 12:20:03

va mysigt med bebis gos!
vi sitter med spänning och väntar på att vår granne/kompis ska få åka in och få sin bebis hon är på BF +10 nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela