Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken busdag!

Publicerad 2012-05-28 19:35:05 i Familjeliv

Idag har vi busat hela dagen. Förmiddagen var vi på framsidan och hade vattenlek i solen. Vi plaskade och hade det skönt i solen. Pojkarna hade verkligen kul med deras gemensama födelsedagspresenter och kunde sammsas bra med dom. Efter lunchen tog vi oss en långpromenad med hunden så Milo kunde sova middag innan vi skulle träffa vännerna för mera bus i lekparken. Där sprang de omkring och rullade ner för kullen och hade det gött innan det blåste till ordentligt. Sedan blev himlen mörk och regnet var inte långt borta. Det var bara att ge oss i väg hem igen innan vi skulle bli dyngsura. Sedan kom födelsedagsbarnet hit med fika så vi kunde ge våra presenter. På förmiddagen hade pojkarna (okey mest Alvin) målat en teckning och sedan gick vi ut och plockade blommor till moster. I paketet låg en mascara, örhängen och nageldekorationer som vi vet att hon gillar. Sedan tog vi en promenad till mormor innan middagen. Nu är det slut med det roliga för nu är det dags för sängen. Natti säger vi till Alvin och Milo nu!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela