Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Storstädning

Publicerad 2012-05-15 10:25:24 i Familjeliv

När Alvin är på förskolan passar den här familjen på att ta tag i storstädningen. Dammning, dammsugning och golv tvätt är klart. Lillplutten somnade skönt efter att ha hjälp mamma och pappa lite med städningen. Nu ska bara fönsterna tvättas och gräset klippas sen är vi klara. Skönt det är när allt är klart och hela hemmet blänker och luktar gott sen! När Alvin hämtas blir det en skogspromenad med hela familjen -lycka!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-05-15 17:03:32

Vad duktig du är, om jag hade hälften av din energi, skulle jag vara glad! =) Eller gladare! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela