Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Helgens löparrunda

Publicerad 2012-05-06 09:19:39 i Me, My self and I

Igår kväll fick jag inte med mig någon på kvällspromenaden så när ändå Richard var kvar hemma med barnen och hunden på landet så tog jag på mig löparskorna och sprang två vändor i skogen. Det var andra löparrundan men ändå gick det skit bra och jag behövde inte stanna upp någon gång utan jag gick bara för uppförsbackarna sedan sprang jag prick hela tiden. Det som sporrar mig mest till att ge gärnet är musiken i öronen. Fan vilken bra peppning det är med en bra låt med fart i. Fan vad fort man springer! När jag kom hem möttes jag av mina goa grabbs som satt och vänta på att Sverigematchen skulle börja vilket slutade med 3-1 till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela