Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förberedelser för stora dagen

Publicerad 2012-05-24 09:12:00 i Alvin <3

I morgon är den omtalade dagen då Alvin fyller 3 år! Gud vad han längtar och pratar om att han blir 3 år. Han berättar om att han ska få tårta och paket och han är fortfarande övertygad om att tomten kommer med presenter till honom. Det spelar ingen roll vad pappa och mamma säger (eller någon annan heller för den delen) . Hoppas bara inte Alvin min blir besviken nu när det inte dyker upp någon tomte under sommarkalaset bland jordgubbstårtan och solstolarna. Idag slås iallafall de sista paketen in och det ska bli så himla kul att få se hans reaktion i morgon när han äntligen får öppna alla paket. Tihihi :-D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-24 10:04:47

Ojoj, det var inte dåligt med paket :) Han blir nog superglad. Hoppas allt är bra med er. Vi får höras snart tycker jag. Kram Sofie

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2012-05-24 21:19:46

Det är bara bra här, hoppas ni med har det bra. Skulle vara kul att ses snart. Kan väl höras på telefon nästa vecka? Kram på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela