Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En ute dag

Publicerad 2012-05-07 16:10:26 i Familjeliv

Som ni vet åkte vi till stan för lite shopping i morse och kom hem med några påsar lagom till lunch. Lunchen som bestod av sill och potatis serverades självklart ute. Sedan var det dags för pojkarnas middagssömn som fick göras i vagnen medan vi promenerade till skogen. När grabbsen vaknat tog vi oss en glass i solen och gick ner till fotbollsplan och lirade lite fotboll. Nu funderar vi vad vi ska göra till middag men först skulle Richard få några fika gäster och jag ska ge mig ut i skogen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela