Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En tand rikare

Publicerad 2012-05-02 22:01:04 i Milo <3

Milo min Milo har nu fått sin tredje tand (1/5). Som väntat är det en tand i den övre käkens tur att titta fram. Man har inte märkt något märkbart på honom att han har tänder på gång så som feber, dålig mage eller sömnlösa nätter. Lite gnälligare kankse han har varit. Han har också kommt in i seperationsåldern så fort jag vänder ryggen till börjar lillplutten störtböla. Det blir alltså en del gnäll här hemma som går över rätt fort bara jag visar mig igen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela