Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-05-25 18:34:57

Grattis så mycket till stora killen! Skojigt med kalas. Och bara massa uppmärksamhet till honom.

Han fick ju så sjukt mycket paket, då blir han garanterat super glad!

Hoppas ni haft en kanondag! Kram

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-05-29 18:55:33

åh så liten pluttis <3

grattis säger vi i efterskott!

Postat av: Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Publicerad 2012-05-29 21:15:35

Grattis i efterskott! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela