Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sjukstuga och våfflor

Publicerad 2012-03-25 18:08:09 i Familjeliv

Har precis avnjutit ett par goda våfflor med sylt och glass med min älskade familj. Tyvärr är Alvin sjuk igen med hög feber så han åt ändast en bit, annars äter han lätt upp en hel. Milo där emot vräkte i sig en halv våffla (3 bitar) och skulle lätt fått i sig lite till. Som sagt så är Alvin sjuk igen så han har inte orkat göra annat än legat i soffan och kolla på film. Han äter dåligt men dricker bra vilket ändå är skönt. Febern började i fredagskväll så jag hoppas han mår bra igen på tisdag. Frågan är om han ska gå på förskolan i veckan för då hinner han ju bli sjuk till påsk igen. :/ Vad tråkigt det är med alla sjukdomar som cirkulerar där! Bläää...

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-03-25 20:01:55

Dumma dumma sjukdomar. Alvin måste väl va dötrött på det nu..

Postat av: Melissas Prinsar

Publicerad 2012-03-26 19:27:18

hoppas ni kryar på er där hemma!

här är de oxå sjukstuga :(

Postat av: Helena

Publicerad 2012-03-26 21:11:51

Krya på er, mina favvosar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela