Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

shoppingen från Gekås

Publicerad 2012-03-05 14:21:00 i Shopping

Det blev en hel del inhandlat i Ullared. Märks att man har två barn nu då kundvagnen blev överfull rätt fort vilket resulerade till två shoppingrundor på Gekås. Gick också in på skoaffären utanför där jag hittade ett par snygga Adidas pjucks till Milo för 129 kr. Vilket kap! Till Alvin blev det mest leksaker och lite kläder. Han är inne i en Dinosaurier-period just nu då han fick en sådan film av mormor och så lånade de en dinosaurie bok på bibloteket med förskolan som de läser lite ur varje dag. Alvins farmor och farfar handlade också dinosaurer gubbar som han även fick av sin pappa i julklap som blev favoriten. Köpte då kläder med dinosaurier på i Grkås som inte gick att hitta i stan. Gissa om Alvin blev glad? Nu vägrar han nästan att ta på sig kläder som inte har en dinosaur på. Till Milo blev det mest burkar, nappflaskor och sådana praktiska saker. Lite söta kläder och roliga leksaker hittade jag förstårs med. Till mig själv blev det lite smink och sådant, även två linnen slank ner i varukorgen. Richard fick lite hygenartiklar, kalsonger och T-shirts. Till hemmet blev det också några söta grejer som en ram, hus-lyckta, prydnads bokstäver och sen något ljus. Sedan handlade jag lite till påsken med. Vad kul det är att shoppa! De mesta av leksakerna kommer att sparas till födelsedagspresenter så de är redan gömda! Detta är lite vad som packades upp nu:

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-03-05 14:57:22

Åh herregud vad jag är avis!!!! Fusk!!!

Får man fråga vad kalaset landade på? Är lite nyfiken på vad andras notor blir :-) jag är ju så dumsnål sådär. Min brukar va mellan 3000-4000:- Ni hittade väldigt mycket fint. Jag längtar så tills jag kan åka dit, blir nog i sommar när vi kommer hem på en längre vist. Både Gustaf o Filippa håller på att växa ur sina storlekar de har nu så lite nytt och vårfräsht är ett måste :-)

Om tjugo dagar kommer vi hem då ska jag inta stan och göra den osäker. Saknar HM, Lidex och Kappahl mycket. Men som tur har jag hittat Zara här nere och där har de massa tufft och fint!!



Hoppas ni har en mysig dag! Kramar

Postat av: tessan

Publicerad 2012-03-05 16:13:43

oooo vad jag blir avis och sugen på att åka. men får dröja ett tag då man ammar fortfarande. men ser ut som att du fyndade på rätt bra där..

Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Publicerad 2012-03-05 16:21:42

sv: Tack! :) Jo med oss är det bra nu, håller oss friska för tillfället. Peppar peppar. Hur är det hos er då? Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2012-03-05 22:21:36

hade planer på att gå ditt men vet inte i fall jag sak besöka mitt jobb kl 11 den dagen just jo kl 10 är det.. men får se kan ju höra va mig i morgon om hur det blir.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela