Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Play time på går'n

Publicerad 2012-03-26 19:34:31 i Familjeliv

Efter en hel dag inne tog vi på oss ytterkläderna och gick ut en snabbis på gården och lekte lite. Det är så roligt att se hur kul Alvin och Milo kan ha tillsammans trots att de är så små. Milo är helt fixerad vid sanden och skulle nog kunnat sitta där och känna på sanden ända tills vi gick in. Trots det åkte vi lite rutschkana och gungade lite innan vi gick in igen och lagade käk. Det blev hemmagjord pasta och turkiska köttbullar till middag som blev en succe här hemma! Nu är det dags för sängen för de små. Får se om Alvin är tillräckligt pigg för att gå till mormor och måla lite väggar annars blir det en heldag hemma igen i morgon.

Kommentarer

Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Publicerad 2012-03-26 20:07:37

Hehe, ja när Isabelle blir för trött för att gå då är Melvin snäll och lånar ut sin del av vagnen till hennes rumpa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela