Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Öppet hus

Publicerad 2012-03-29 17:37:47 i Alvin <3

Idag fick jag med mig mormor och moster till Alvins förskola som hade öppet hus idag. De har haft ett vatten tema ett tag nu så de visade upp lite vad de gjort. De hade bla gjort ett akvarium där de fått gjort och målat en varsin fisk som de fick lägga i akvariumet idag. De hade även gjort en massa expriment och testat sig fram med en massa föremål i vatten. Väl hemms sitter vi nu hos mormor och planerar lite resemål vi ska göra i sommar. :

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-03-29 19:20:58

låter som en underbar dag. vad blir det för några rolifa resemål??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela