Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Och så var de i farten igen!

Publicerad 2012-03-07 12:05:00 i Barnen <3

Jag betättade ju att Alvin var seg i förrgår och igår sov han från morgon till kväll. Jag kokade lite soppa som jag fick i honom några skedar bara. Lille Milo sov också mycket av dagen men han åt och var glad de timmarna han var vaken iallafall. I dag vaknar Milo strax innan 7 och Alvin kommer upp ca en halvtimme efter och är hur pigga som helst. Alvin springer omkring som han aldrig varit sjuk och har ätit en rejäl frukost och lunch. Vad var det för virus egentligen? :-) Skönt är det iallafall att återhemtningen gick så fort och att de mår så bra redan. Får se om det fortsätter så eller om Alvin blir hemma från förskolan i morgon med.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-03-07 22:16:45

Leon åkte också på feber idag, hoppas det går över lika snabbt som för Alvin.. Peppar peppar*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela