Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 8 månader/8 månaderskontroll

Publicerad 2012-03-22 12:57:20 i Milo <3

Idag blir vår lillkille hela 8 månader. Det firar vi med att leka med kompisarna på öppnaförskolan (föräldrargruppen) och ett besök hos BVC för 8 månaderskontrollen. Milo var nu 70 cm lång och 7,7 kg tung. Som vanligt följde han sin kurva fint. Milo kan krypa, ställa sig upp, gå med hjälp av möbler och gåvagn och har två tänder i underkäken. Babbla gör han med, det är mycket gagga och dadda. Han har också slutat amma (för två veckor sedan) och äter all mat nu. Kort och gott har mammas kille blivit stor.

Kommentarer

Postat av: Helenas Hem

Publicerad 2012-03-22 20:18:09

Men vad söt har blivit stor! Och duktig!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela