Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

MAGSJUKA!

Publicerad 2012-03-10 07:01:00 i Familjeliv

Förstår inte hur alla sjukdommar hittar hit. Det började med hög feber och förkyldning för ca tre veckor sedan. Efter det mår barnen bättre i några dagar och hinner gå på dagis en dag (för nio dagar sedan) för att sedan bli sjuk igen av influensan då med ont i kroppen och lite varm och sover bort hela dagen för att sedan nästa dag vara hur pigg som helst och knappt något förkyld. Funderar på att lämna på dagis igen med tycker nästa dag att Alvin är lite hängig ändå så jag låter honom vara hemma då det snart är helg. Både jag och Richard har ju också känt oss hängiga med huvudvärk och allmän värk i kroppen. Tidigt i morse vaknade vi av en nerspydd Alvin som inte alls mår bra stackarn. Förstår inte vart alla sjukdommar kommer ifrån då Alvin knappt vistats på förskolan på en månad! Jaja nu hoppas vi detta går över snabbt och att ingen annan blir smittad!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-13 13:54:43

Dagmamma är mycket bättre. Barnen är så mycket friskare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela