Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Insperation

Publicerad 2012-03-19 10:11:36 i Tips

Sitter med Åhlens nya katalog "Din guide till våren 2012" och får hur mycket insperation som hellst, både till mig, hemmet och barnen. Det är verkligen ett färgstarkt mode som gäller (brukar ju vara så till våren) vilket passar perfekt till påsken. Själv kommer jag nog sattsa på city looken, med ceramic blå färg på både naglar, kläder och assosiarer. Pastellfärger är det ju som vanligt som gäller i vår, kul med färg tycker jag. Till hemmet blir det nog havetsfärg som ger en lite energi efter vintern. Barnen kommer som vanligt ha alla regnbågensfärger men jag måste säga att jag gillar mycket av de röda nyanserna just nu.

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-03-19 11:08:14

Sv Jo det är klart dom gillar :) Folk är så fördomsfulla också, har hört mycket ont om amstaff - men själv är jag övertygad om att det handlar om ägaren och INTE om hunden. En amstaff kan vara helt underbar! <3

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-19 11:14:25

Sv: Min Milo är äldre än din ;) Milo är född i september 2010. Julian är född i januari i år så det kanske var han du tänkte på? ;)

Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Publicerad 2012-03-19 12:41:36

sv: Usch ja, bebisen växer allt för fort. Börjar närma sig ett års dagen med stormsteg. Jag som vill ha min bebis , bebis länge :)

Postat av: Helenas Hem -fembarnsmamma

Publicerad 2012-03-19 17:14:04

Själv är jag pastelltokig i hemmet och vill gärna ha färgglatt på barnen. Och tjocka jag får ha svart... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela