Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Inköpslista

Publicerad 2012-03-02 14:43:01 i Shopping

Sitter med min inköpslista till Ullared efter att ha varit ute hela dagen. Solen lyser men det blåser kalt idag. Jag har också inhandlat lite till min matsäck som jag ska ha med mig i morgon. Nu funderar jag på vad jag ska köpa till kidzen på Gelås imorgon. Dagiskläder, pipmugg, napplaskor, nappar, mjuk hjälm till Milo och cykelhjälm till Alvin, vårjackor och kepsar. Sen kommer vi till leksaksavdelningen och där vet jag inte alls vad jag ska handla... Tips någon? Funderar på att köpa en radiostyrd bil till Alin och en gunghäst till Milo men sen kom jag på att den kan vara svår att få med hem. Hmmmmm.....

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-02 18:22:26

Radiostyrd bil låter kul!! Har du kikat in bloggen nu innan, mycket fint finns det :)) http://gekas.se/blogg så kul de ska bli. Milou har fått feber nu ikväll igen, hoppas hon inte blir för dålig så jag får va hemma :(

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2012-03-02 19:32:20

Åh plutten då! Japp följt bloggen varje dag nu! Hoppas vi ses i morgon nu. Är det pappa som ska vara hemma med Milou då? Krya på er (Milou) nu!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-02 19:39:59

Ja, Jonas ska va hemma! Men mormor får väl hoppa in om deg behövs akut "mamma" hjälp ;) Vi springer nog på varandra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela