Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga vår!

Publicerad 2012-03-23 06:47:06 i Familjeliv

Igår var vi ute hela dagen. Vi mötte upp pappa efter jobbet igen och knallade hem tillsammans med påskris och fjädrar så vi kunde göra fint hemma till påsken. Milo satt i sandlådan för första gången och var helt förundrad över sanden som han satt länge och kände på. Han vägrade titta upp på mig hur mycket jag än gjorde mig till. Alvin hade som vanligt svårare att sitta still utan här var det rutschkanan som gällde. Även Milo tyckte om att åka i mammas knä. I dag tänkte vi självklart ta vara på solen och hålla oss utomhus, vi packar picknikväskan och ger oss ut på utflykt idag. Ikväll blir det grillat, Mmm så gott det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela