Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Föräldrargrupp träff

Publicerad 2012-03-01 15:14:36 i Milo <3

Idag har vi varit på familje centralen och träffat föräldrargruppen igen efter ca 3 månaders uppehåll. Tyvärr var det inte många som kom från förra gruppen utan det var mest nya. Milo var yngst även denna gång då de andra var mellan 8-9 månader. Ändå var det bara Milo som kröp omkring och hade sig. De andra bara skrattade åt Milo som var i farten hela tiden. Personalen sa sig känna igen det beteendet (storebror). Så idag knöt vi fler kontakter så det skulle vara roligt om de mammorna med barn kom fler gånger också om de från förra gruppen kom igen. Skulle vara kul att se hur stora de barnen blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela