Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

"Bobban"

Publicerad 2012-03-22 08:33:19 i Familjeliv

Nu tar vi "Bobban" (Bobbycar) och beger oss till förskolan. Igår hade de nämlihen soppat bort all grus här i bostadsområdet så då åkte såklart bilen fram. Vi tog då biöen och mötte upp pappa efter jobbet. Der var ju en så sjukt skön dag så vi var ute nästan hela dagen så jag är helt mör i kroppen idag Trots det blir det en pw i skogen efter vi lämnar stora skrutten på förskolan. Idag spenderas förmidagen på öppnaförskolan igen men denna gång på familjecentralen där vi ska träffa.föräldrargruppen. Efter det har vi 8-månaderskontrollen (Japp, Milo blir 8 månader idag) på BVC. Därefter blir det att fortsätta renoveringen för att sedan spendera resten av dagen i sköna solen.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-03-22 20:44:33

Bobbycaren ska med Leon överallt. Tycker nog att det är den leksaken som verkligen är värd varenda (dyr) krona.. Kram

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-03-22 20:59:15

Bobbycaren ska med Leon överallt. Tycker nog att det är den leksaken som verkligen är värd varenda (dyr) krona.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela