Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Trasig Mobil

Publicerad 2012-06-09 18:07:21 i Allmänt

Imorgon åker jag in till stan och lämnar mobilen på lagning och får väll då en lånetelefon. Åkte hem idag för att använda min gamla iphone men hittar ingen laddade så vi får se hur det blir med det. Hoppas jag hittar någon jag kan låna. Så länge når ni mig hos Richard eller på facebook. Nu är vi iallafall hemma i stan men åker ut till landet imorgon igen. Vet dock inte om vi stannar kvar på landet i veckan pga det dåliga vädret. I kväll köpte vi med oss rebenspjäll och vitlöksbröd hem som vi nu gottat i oss och igår var vi på restaurange Meze i kvällssolen och gottade oss vilket också var gött matvrak som man är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela