Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tillbaks på landet

Publicerad 2012-06-13 13:17:20 i Familjeliv

Nu är sommaren här igen och självklart flyttar vi då ut till landet igen. Vi har precis ätit lunch vid båthamnen och ska snart ta en promenad till Marby land och titta på hästarna som Alvin tjatar så mycket om. Snart kommer även moster ut och hälsar på. Eftersom pappa Richard är ledig hittar vi på en massa bus idag och imorgon för sedan är det jobb igen men då kommer mormor ut och gör oss sällskap :-) .

Kommentarer

Postat av: Helenas Hem -fembarnsmamma

Publicerad 2012-06-13 14:51:43

Landet är bäst! :) eller nja det är skönt att storstäder finns också, så man inte blir helt insnöad! Haha.

Mysigt ser det ut att vara iaf.



Sv: mmm jag kommer säkert inte kunna släppa tanken på mina små i första taget. Lite jobbigt att lämna bort minsta ju. Men Jocke har inga problem med det. Han tycker jag ska lugna ner mej. Haha. Jooo de kommer säkert ha det jättebra där, men ändå...ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela