Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Stuttsmatta

Publicerad 2012-06-06 21:26:33 i Barnen <3

Äntligen är studsmattan Alvin och Milo fick i födelsedagspresent framtagen. Om dom gillade den? Om dom gjorde! Speciellt Alvin då Milo är lite liten än. Men i händerna på oss hoppade Milo också högt. Alvin har där emot inte gjort annat än hoppat på mattan idag. Jag skojar inte! Till och med när kompisen var här hoppade dom nästan hela tiden. Kl 17:00 kunde han knappt hålla upp ögonen sen men vi försökte och lyckades i två timmar till, sedan var det kört. Nu ligger han egemter brorsan och snarkar i stugan. -LOVELY! <3

Kommentarer

Postat av: Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

Publicerad 2012-06-06 22:16:11

sv: hej!

för tillfälligt Ja men är tillbaka i veckan, men lite inlägg då och då! men har mkt förberedelsder inför kalaset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela