Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Strandsatt

Publicerad 2012-06-18 16:19:16 i Allmänt

Vilken dag! Jag hade ingen laddade till min mobil igår då min mamma åkte hem med sin och Richards laddade gick sönder. Vi kunde alltså inte nå någon på nästan två dygn! Sen när vi skulle slå på en film så har DVDn också pajat och inga kanaler har vi här ute i stugan. Vi var alltså helt utan teknologi i nästan 48 timmar! Idag tog vi oss till stan och handlade oss en ny laddade till Richard så vi kan "nörda" igen. Det blev också en lunch och lite annan shopping på stan. Nu cyklar vi omkring och njuter i solen och snart ska grillen sättas på. Tjingeling! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela