Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Saknad

Publicerad 2012-06-04 14:56:55 i Me, My self and I

Vaknade upp i morse och kände mig lite "down" men tänkte inte mycket mer på det och satte mig tillsammans med familjen vid frukostbordet. Då kom minnerna upp från nattens dröm om min avlidna pappa och kunde inte hålla tårarna borta. Det var en "bra" dröm, en önskedröm jag så många gånger förr har drömt. Jag drömde att pappa kom tillbaka till oss och han stod i ytterdörren till radhuset vi växt upp i och gav mig en kram. Ingen av oss ville släppa taget och vi var så lättade över att äntligen få vara i varandras famnar igen. Usch jag blir så ledsen bara jag tänker på det och det gör så ont i mitt hjärta att jag aldrig får krama om honom igen. Årsdagen närmar sig och det är väll därför jag känner mig så känslosam. Alvin sa att jag inte ska vara ledsen, förlåt mamma sa han. Mammas älskade pojke! För att få mig på bättre humör föreslog Richard min kära man en shoppingrunda på Merums shopping galleria. Men innan vi åkte gick vi förbi minneslunden och lämnade självplockade blommor till vår saknade pappa och morfar. På en blomaffär hittade jag ett hjärta som nu står vid ljuset jag brukar tända till pappa. Saknar dig!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-06-04 19:17:30

jobbigt för er alla.. inte roligt att vakna upp med en sådan kännsla i kroppen hoppas dagen vart bra i alla fall..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela