Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

På med solglasögonen, idag lyser solen igen

Publicerad 2012-06-02 08:19:53 i Familjeliv

Så skönt att vakna upp till fågelkvitter och solsken. Mindre skönt att grannhundarna har skällt hela natten och hållt oss vakna. Å Richard som började jobba kl 6 i morse. Inte för att jag och grabbsen sov mycket längre men ändå. Eftersom solen lyser är frågan om man ska åka ut till landet eller inte. Det ska ju bli sämre väder igen. Ajja får se hur vi gör. Idag blir det iallafall att vara ute och njuta så mycket som möjligt av solen!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-06-02 09:28:33

Här vaknade vi just till grått, blåser storm o trist väder ute. Kanske finare längre ner i kvarteret ;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-06-02 10:09:55

Vad härligt med sol!! Här är det kallt..6 grader och regnet öser ner :S



Ja, vad hittar vi på när det regnar? Att roa Bianca är enkelt :) Jag slänger ihop lite trolldeg så sitter hon och degar hur länge som helst. Eller så målar hon, vi bakar ibland när Matilda sover.

Matilda är ju den som är svårast att roa. Hon vill ha nån som leker med henne hela tiden. Och degar Bianca så faller den lotten på mig ;)



Hoppas ni får en fin dag i solen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela