Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo kan!

Publicerad 2012-06-27 07:08:34 i Milo <3

Milo har blivit riktigt bra på att gå nu. Nu är det inte bara två, tre steg utan nu kan han korsa ett helt rum! Milo var 6 månader när han började gå med hjälp och runt 10 månader var han när han började ta sig nått steg. Tiden går verkligen undan! När Milo bara var några veckor (ca 10) tog han sig fram genom att åla och nu helt plötsligt går han som en stor kille. Nyfiken och duktig har han alltid varit!

Kommentarer

Postat av: Helenas Hem -fembarnsmamma

Publicerad 2012-06-27 17:00:56

Men vilken duktig kille!!!
Min 6-månaders tös kan ju knappast stå/gå. Nä inte ens sitta själv! :)
Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2012-06-28 09:08:35

jo men jag får det inte att fungera allsmed bilder nu som jag fick det förut att funka..förstår inte varför..samt att mina inlägg försvinner..blir tokig. låter som ni hade en underbar dag på busfabriken och på shoppingrundan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela