Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 11 månader

Publicerad 2012-06-23 15:10:02 i Milo <3

Ett sista inlägg på Milos utveckling månadsvis, nästa gång blir det årsvis. Milo blev alltså 11 månader på självaste midsommarafton. Milo är ingen bebis längre utan han har blivit en stor och duktig pojke som förstår och kan det mesta. Han äter lika mycket som storebror och lika ofta. Han sover hela natten ca 20-08 precis som storebror. Ja ni hör ju hur stor han blivit. Milo har fått tre tänder denna månad (alla har inte kommit upp helt än) så sammanlagt har han nu 7. Han tar sig upp och ner från ställen som sängen eller trappen. Han plockar ur och i lekkorgen, säger mamma, pappa, hej, hej då och kanske tack (lät som så en gång iaf). Det största denna månad måste vara att han blivit stadig. Nu står han länge och fint själv utan att ramla och tar sig nått steg då och då. Mammas lille kille har blivit stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela