Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fixar och donar

Publicerad 2012-06-05 13:05:00 i Home sweet home

Imorse redan vid kl 7 ville pojkarna upp och leka idag. Efter frukosten började jag med dammningen och dammsög och fixade lite innan vi gick ut. Redan kl 9 var det skönt ute så medan pojkarna roade varandra klippte jag gräset och rensade i rabatterna så det blev lika fint ute också. Efter lunchen plockade vi lite blommor så vi kunde ta in sommaren och göra det extra fint hemma med. Sedan tog vi med vovsingen ut på en PW och båda pojkarna somnade sött i vagnen. Då passar jag på att fixa till blommorna inne och gör det ännu finare. Nu blir nog älsklingen glad när han kommer upp. Sedan hoppas jag på att packa väskorna och dra ut till landet och göra det fint där med. Work, work, work! Men det är roligt när det blir fint tycker ni inte det?

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela