Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En innesittar dag

Publicerad 2012-06-25 14:25:00 i Mat och bakning

Regnet fortsätter ösa ner och barnen börjar få myror i benen. De skulle verkligen behöva springa av sig lite. Förra veckans dåliga väder var vi på badhuset så denna veckan får det kanske bli busfabriken.
 
Idag var iallafall Malin här som ska ha barn i november (som alla andra ;) och köpte våran kombivagn. Snack och bus hans också med såklart! När hon åkte satte vi igång med storkok här hemma. Pasta bolognese fick det bli! Nu hoppas jag på uppehåll så vi kan få lite frisk luft och spring i benen snart. Om vädret fortsätter så här blir det väll busfabriken i morgon.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-06-25 17:04:21

Smarrigt :-)
Ska Malin ha barn? Gud va kul!! Du får hälsa henne så mycket från mig! Så hoppas vi på att det slutar regna, annars får det nog bli busfabriken för oss me, myrorna kryllar ;-D hihi!
Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2012-06-25 18:15:14

hur får du det att funka att lägga upp bilder här sen dom gjorde om .. för med min tele får jag det inte att fungera alls.

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-06-26 09:29:22

Ja just det, bloggar du från blogg.se appen på mobilen?
För jag kommer i te in på den och har inte gjort det pålänge, därav den dåligauppdateringen!! Kanske ses på busfabriken sen :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela