Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En dag i djurparken

Publicerad 2012-06-30 20:56:38 i Familjeliv

Denna varma och sköna dag har vi spenderat på Kolmårdens djurpark hela familjen. Vi började med en säl show sedan blev det delfin show och efter det en tur i safarit. Barnen hade jätte kul med att klappa och titta på djuren speciellt Alvin som är så faschinerad av alla djur. En massa roliga lekplatser fanns ju också som Bamses vörld och wild camp. Nu är vi helt slut allihoppa efter en heldag på Kolmården. Nu säger vi natti, natti!

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-06-30 21:33:23

Vilken dag för er. Och fint väder med kunde inte vart bättre för er.

Postat av: Enander

Publicerad 2012-07-04 07:27:58

Fina bilder! Trodde först ni vart på borås djurpark men sen såg jag delfinerna =P Vart är det nånstans? Kålmården? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela